Omletă grecească Strapatsada

Dificultate: ușor Timp de preparare: 15 minute

Un mic-dejun consistent sau un brunch de weekend poate avea ca fel principal omleta grecească Strapatsada. Deschide ziua cu influențe mediteraneene bogate în proteine care să-ți dea energie pentru tot restul zilei.

De ce anume avem nevoie?

  • 1 roșie coptă de dimensiuni medii;
  • 2 linguri de Untdelemn de la Bunica Vitamina D;
  • 60 de grame de brânză feta sfărâmată;
  • 2 ouă mari;
  • busuioc proaspăt;
  • sare și piper după gust.

Cum se prepară?

  1. Rade roșia pe răzătoarea mare.
  2. Într-o tigaie, pune uleiul la încins și apoi adaugă roșia, împreună cu un praf de sare și piper proaspăt măcinat, apoi dă focul la mediu.
  3. NOTĂ: Sarea deshidratează, prin urmare, va ajuta la evaporarea apei într-un timp mult mai scurt scăzând și aciditatea în același timp. Reține însă că vei adăuga și brânză feta sărată, așa că nu pune prea multă sare.
  4. Amestecă din când în când și lasă să fiarbă aproximativ 10-15 minute, sau până când lichidul aproape s-a evaporat – scopul e să obții un sos gros.
  5. Între timp, pune ouăle într-un castron cu piper proaspăt măcinat și bate-le ușor, nu ca pentru omletă.
  6. Când sosul este gata, dă focul mai mic și toarnă ouăle bătute.
  7. Amestecă încontinuu până când ouăle încep să se gătească, dar nu sunt complet făcute.
  8. Oprește focul și continuă să amesteci.
  9. Adaugă brânza sfărâmată și continuă să amesteci.
  10. Ornează cu câteva frunze de busuioc.
  11. Prăjește două felii de pâine și gata.
Poftă bună! Acesta este preparatul pe care-l regăsești la malul mării Egee, pe mesele teraselor localnicilor greci, gata să te întâmpine cu spiritul elen. Până la următoarea vacanță, experimentează în bucătărie!

Alte retete

3 Rețete de Smoothie pentru Mic-Dejun
Ouă Benedict cu Spanac și Avocado
Terci de ovăz cu căpșuni